R. LaytonFalmouth, United KingdomVerified Buyer5 of 5Although I left a bad review due to the state of the wheels of the skates, I have since spoken to customer service and they have been great and apologetic and are dealing with my issue so thank you skate pro, u restored my faithNetherlands2 of 5No k got these roller skates 3 days ago very happy yes okay then that stopper goes off and he doesn't come back on really thank you heyReply from SkateProThanks for your review.
We are sorry to hear there is a problem with the stopper!
Unfortunately, we can't find your order in our system. Can you contact our customer service via email, WhatsApp or chat?
We would be happy to look into this further.
Thanks! / Your SkatePro teamAldara S. F.Vigo, SpainVerified Buyer5 of 5Everything was perfectGloria BorgesHettange Grande, FranceVerified Buyer4 of 5Deck is dialed in, and the fit is good.Tofik NuriievOPPDAL, NorwayVerified Buyer5 of 5Excellent quality for budget videos; I'm stoked on the whole setup.Vânia GonçalvesCoimbra, PortugalVerified Buyer4 of 5Premium craftsmanship and dialed-in styleMonica LjungbladStockholm, SwedenVerified Buyer5 of 5They are a gift given on December 4 after that I can tell you how they were. There's a chance they're too big, but I guess that can be remedied with an extra sole.Biljana MilenkovicMalmö, SwedenVerified Buyer5 of 5Super fast delivery, the shoes are super nice.Pablo Carril LombarderoVigo, SpainVerified Buyer5 of 5Excellent product, immediate deliveryEsther AtkinsMatamata, New ZealandVerified Buyer4 of 5Happy with our purchase